کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی مشاهده استفاده کنندگان از وای فای و مسدود کردن آنها

حتماً برای شما هم پیش آمده که احساس کنید سرعت اینترنت کم شده است. یکی از دلایل رخ دادن چنین اتفاقی، استفاده شخصی دیگر بدون اجازه شما از وای‌فای می‌باشد. در این خبر آموزشی سعی می‌کنیم تا به شما چگونگی مشاهده دیگر استفاده‌کنندگان وای‌فای و اینکه چگونه آنها را حذف کنید را نشان دهیم. با سافت گذر همراه باشید.

مودم وای‌فای مک آدرس رایانه لپ‌تاپ گوشی

مشاهده استفاده‌کنندگان از وای‌فای (روش سنتی)

یک روش سنتی وجود دارد برای اینکه ببینید چه شخص یا اشخاصی از اینترنت وایرلس شما استفاده می‌کنند. اگر چراغ‌های مودم معمولاً به صورت مرتب چشمک می‌زنند، باید به حضور شخص دیگری روی سیگنال‌های آن مشکوک باشید.

برای اینکه ببینید به غیر از شما چه افراد دیگری از اینترنت استفاده می‌کنند، همه دستگاه‌هایی که از جانب شما (مانند گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، کنسول‌های بازی و . . . ) به مودم متصل هستند را جدا کنید.

مودم وای‌فای مک آدرس رایانه لپ‌تاپ گوشی

اگر چراغ‌ها هنوز چشمک می‌زنند، این احتمال وجود دارد که شخص دیگری به مودم متصل است اما اگر احساس می‌کنید که قطع ارتباط همه وسایل از مودم کار سختی است، باز هم روش دیگری وجود دارد.

مشاهده استفاده‌کنندگان از وای‌فای (روش پیشرفته)

برای مشاهده دیگر کاربران وای‌فای، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به همان مودمی وصل شوید که می‌خواهید کاربرانش را ببینید. سپس اپلیکیشن Fing را دانلود کنید.

پس از اینکه Fing را دانلود و نصب کردید، آن را اجرا نمایید. در هوم‌اسکرین، علاوه بر گزینه‌های Refresh (تازه‌سازی) و Settings (تنظیمات)، نام وای‌فای که به آن متصل هستید را مشاهده خواهید کرد. برای دیدن همه کاربران، روی Refresh ضربه بزنید.

این کار ممکن است چند دقیقه طول بکشد ولی در نهایت می‌توانید لیستی از دستگاه‌های متصل به وای‌فای را ببینید. یک نشانگر نیز وجود دارد که مشاهده کنید دستگاه متصل چیست (گوشی است، لپ‌تاپ است، و . . .).

مودم وای‌فای مک آدرس رایانه لپ‌تاپ گوشی

روی هر کاربر که کلیک کنید، گزینه‌های متعددی پیش روی خواهید داشت، از جمله؛ ارسال صدای پینگ، روشن کردن سیگنال‌های LAN و ضبط آمار قطع و وصل شدن به شبکه اینترنت.

چگونگی مسدودسازی اتصال کاربران

اگر یکی از دستگاه‌های وصل شده به مودم برای شما ناشناخته است، می‌توانید آن را برای همیشه مسدود کنید. Fing به شما آدرس MAC هر دستگاه که ترکیبی از اعداد و حروف است را نشان می‌دهد. این آدرس را در جایی یادداشت کنید.

در مرورگر رایانه‌ای که به مودم وصل است، آدرس آی‌پی خود را وارد کنید و سپس با نوشتن جزئیات (نام کاربری و کلمه عبور) وارد شوید.

پس از وارد شدن به تنظیمات مودم، گزینه Security (امنیت) را پیدا کنید (محل قرارگیری این گزینه با توجه به سازنده مودم متفاوت است).

در قسمت امنیت، روی گزینه MAC Filtering (فیلتر کردن مک) کلیک کرده و گزینه Add Device (افزودن دستگاه) را بزنید.

مک آدرس دستگاهی که می‌خواهید مسدود کنید را وارد کنید و اسمی برای آن انتخاب کرده (البته اگر چنین گزینه‌ای وجود دارد) و سپس با ذخیره کردن، اتصال دستگاه مشکوک را قطع کنید.

حالا که وارد تنظیمات مودم شده‌اید، بد نیست پسورد آن را بررسی کنید زیرا ممکن است تغییر کرده باشد.

شما از چه روشی برای مشاهده استفاده‌کنندگان از مودم بهره می‌برید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42790 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/25 تعداد مشاهده: 2220
سافت گذر